perjantai 6. syyskuuta 2013

Uusi haaste


Sain uuden haasteen Hopealusikka puussa blogin Mariannelta, kiitos
 http://hopealusikkapuussa.blogspot.fi


Haasteen säännöt:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

Kerroin jo 11 asiaa itsestäni tuossa alhaalla, mutta koitetaan lisätä uusia :)

Minä:

1. Tykkään ajaa autolla pitkiäkin matkoja. Tämä on myös vähän pakon sanelema juttu, kun kisamatkat ulottuvat akselille Oulu-Helsinki. Ouluun tosin lennän aina. Matkat kuluvat joutuisasti, kun radio pauhaa ja itse laulan ihan täysillä.



2. Edelliseen liittyen, minulla ei ole yhtään lauluääntä eli laulan siis autossa vain yksin ollessa.

3. Hotellihuoneissa katson aina missä on varauloskäytävä (jäänne laivalla työskentelystä)

4. Juon aamulla yhden ison kahvikupin kahvia tyhjään vatsaa (tiedän, idiootti tapa)

5. En oksentanut kertaakaan raskausteni aikana, eikä minulla ole koskaan ollut oksennustautia.

6. Ennen jokaista lentoa rukoilen, että kone pysyy ilmassa.

7. Olen aika hyvä virittämään ja asentamaan kaikenlaisia digitaalisia laitteita, vaikka monessa muussa asiassa minulla menee hermo todella nopeasti jos jokin asia ei toimi.

8. Minulla on ollut peukalossa ohut kultasormus 24 vuotta.

9. Olen ollut pahassa kolarissa vain 3 viikkoa ennen laskettua aikaa ja oli noin 50 cm kiinni, että kirjoittelen tässä ja tytär on olemassa.

10. Tykkään erilaisista kieputtimista eli huvipuistoissa menen kaikkiin laitteisiin.



11. Olen todella nopea päätöksissäni eli minun ei tarvitse miettiä isojakaan päätöksiä ns. yön yli


Mariannelta saamani haastekysymykset:
1. Mikä sinusta piti tulla isona? Olen aina halunnut olla liikunnanopettaja, mutta sitten kun olin liikunnanopettajan sijaisena niin "järkytyin" etteivät kaikki pidäkkään liikunnasta.

2. Bravuuriruoka, jonka valmistaisit huippukokille? Apua, soseutettu mausteinen vihanneskeitto ja naudan sisäfilettä uunissa haudutettuna kastikkeen kera ja perunamuusia.

3. Onko sinulla ollut esikuvaa tai idolia? En ainakaan muista.

4. Mikä syksyssä on parasta? Kynttilät, cashmere neuleet ja kaulaliinat.

5. Missä maassa tai kaupungissa voisit asua hetken aikaa? Espanjassa, Marbella

6.  Paras elämänohje, jonka olet saanut? Ole ihmisiksi. En tiedä onko paras, mutta näin äiti usein sanoi nuorena.

7. Taito, jonka haluaisit oppia? Laulaminen

8. Merkittävin käännekohta elämässäsi? Tyttären syntymä

9. Mitä soitinta muistutat mielestäsi eniten? Selloa

10. Mikä saa sinut innostumaan? Uudet asiat

11. Paras muisto viime kesältä? Kesäloma Espanjassa

Omat kysymykseni haastetuille:
1. Oletko koira vai kissa ihminen
2. Osaatko vaihtaa renkaat autoon?
3. Onko sinulla siskoja tai veljiä?
4. Rakkain laukkusi?
5. Lempiruokasi?
6. Teetkö joulusiivouksen?
7. Mihin haluaisit matkustaa seuraavaksi?
8. Jos voittaisit lotossa niin mitä tekisit?
9. Osaatko laulaa tai soittaa jotain soitinta?
10. Järvi vai meri?
11. Missä maassa haluaisit asua?

Haastan seuraavat blogit:
Hullaannu & hurmaannu
Reetta
Hues of black
Villa Hummelholm
Preppy little pictures
Petit passion
Elämää kiinteistömeklarina
Day`s glamour
Bubbles and marshmallows
Zeta´s
Zandran elämää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit ja kiitos viestistäsi.