perjantai 3. marraskuuta 2017

Vilukissa yrittäjä

Olen tehnyt töitä yrittäjänä pian 10 kuukautta.

 Aika on mennyt nopeasti, välillä tosin olen miettinyt, että mistäs seuraavan kuukauden palkka tulee. Alkutalvi ja alkusyksy olivat rauhallisempaa aikaa, kun kausi ei ollut vielä lähtenyt käyntiin, mutta tällä hetkellä on aika voittajafiilis. Minulla on meinaan kaikki päivät kalenterissa täynnä viikonloppuja myöten. Onneksi muutama arkivapaa jäi tyhjäksi etten aivan uuvuksissa ole, kun Dubain matka koittaa ja siellähän sitä saa sitten myös levätä.

 Olen saanut positiivista palautetta luistelijoilta ja vanhemmilta, minut on toivotettu ja olen tuntenut itseni tervetulleeksi jokaiseen seuraan missä olen valmentanut. Lapset ovat oppineet syksyn aikana uusia taitoja ja olen saanut tutustua moniin iloisiin luistelijoihin. Olen saanut tehdä nyt 10 kuukautta juuri sitä mikä on tämän työn suola ja miksi valmentajaksi ryhdyin eli juuri se valmentaminen. Olen päässyt paneutumaan vaikeisiin hyppyelementteihin, etsinyt ja yrittänyt löytää ne oikeat sanat jotta luistelija löytäisi sen punaisen langan ja pääsisi tekniikassa seuraavalle portaalle, saisi itse oivalluksia tekemiseen, nähnyt sen ilon ja riemun kun luistelija pääsee uuden hyppyelementin ensimmäistä kertaa, kuunnellut hauskoja juttuja, komentanut tiukastikin ja myös naurettu yhdessä.

 Loppusyksyyn mahtuu vielä pari kisareissua teknisenä spesialistina, matkat suuntautuvat Ouluun ja Joensuuhun. Onneksi nämä reissut matkaan lentokoneella. Ajokilometrejä on kyllä syksyn aikana autoon tullut reilusti monta tuhatta kilometriä. Onneksi olen aina tykännyt ajaa autoa.

 Olenkin käyttänyt automatkat kuunnellen äänikirjoja. Ensimmäisenä kuunneltua Aki Hintsan kirjaa Voittamisen anatomia voin suositella kaikille luettavaksi. Kirjassa fiksuja ajatuksia ihan kaikille ihmisille ei vain urheiljoille. BookBeatin kautta pääset kuuntelemaan ja lataamaan sekä ääni että e-kirjoja. Saat nyt blogini kautta yhden kuukauden ilmaiset lataukset. http://mankka1717.blogspot.fi/2017/05/lukeminen-ja-bookbeatin-ilmainen_24.html

 Olen kyllä sellainen vilukissa, että tänäänkin päälleni valikoitui taas cashmere neule ja paksu kaulahuivi.

neuletakki- Delicatelove
pitsitoppi- Zara
housut- KappAhl
kengät- H&M, ovat muuten mukavat jalassa ja hinta 35 €
käsikorut- Hérmes ja LV
kaulahuivi- LV, Monogram Sunset Shawl







2 kommenttia:

  1. Upea kuulla että saat tehdä juuri sitä mistä tykkäät, se jos mikä on tärkeä.
    Itse olen pitkään haaveillut yrittämisestä, josko perustaisin jonkin myymälän mutta liian moni menee Oulussa konkkaan niin en uskalla ottaa sitä riskiä että pian ollaan koko perhe veneen alla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo riskihän yrittämisesä on, varsinkin aloilla jossa kovaa kilpailua tai sitten sinun pitää panostaa rahallisesti esim. varastoon tai liiketilaan. Minulla eikä miehelläni onneksi ole noita toimitila/ varastointi menoja.

      Poista

Kiitos kun kävit ja kiitos viestistäsi.