perjantai 24. tammikuuta 2020

Personal Trainer opiskelut "vanhana"


Viimeisen postauksen jälkeen on ehtinyt tapahtua vaikka mitä... Suurimpana muutoksena se, että aloitin opiskelut. Kyllä vielä 52 vuotiaanakin voi kouluttautua uuteen ammattiin. 

Hain Elixian kautta Personal Trainer koulutukseen ja pääsin opiskelemaan. Olen tietenkin kurssini vanhin, mutta meillä on aivan mieletön porukka koossa. Kaksitoista liikunnasta intohimon löytänyttä aikuista. Nuorin on 20 v. ja minä äitihahmona muille :) 

Syksy ja alkutalvi on mennyt tiukasti omissa treeneissä. Suosikeiksi on muodostuneet body pump, pilates ball ja hot jooga. Olen myös löytänyt koulutuksen myötä uuden palon myös perinteiseen kuntosaliharjoitteluun. 

Valmistun maaliskuussa ja aloitankin heti maaliskuun 2. päivä työt upouudessa Tapiolan Elixiassa. Kävin tänään tutustumassa työpaikkaan ja työkavereihin ja salin puolella olikin paorukkaa kuin
entisajan markkinoilla, mieletön fiilis päästä tekemään uutta työtä vaikka enhän minä taitoluisteluvalmennusta jätä pois. 

Olen saanut myös taitoluisteluvalmennukseen mielettömästi uusia työkaluja ryhmäliikuntatuntien ja opiskelun kautta. Treenaamisen myötä myös ruokailut ovat muuttuneet terveellisempään suuntaan.

Tällä hetkellä "harmittaa", että viuhdon menemään huppari päällä ja trikoot jalassa enkä saa kuvattua teille uusia ihania vaatteita mitä on vaatekaappiini salakavalasti ilmestynyt.



2 kommenttia:

  1. Mahtavaa, että olet lähtenyt ennakkoluulottomasti opiskelemaan. Minä ainakin ajattelen, niin että jos joskus ottaisin personal trainerin, niin mieluiten itseni kanssa samanikäinen. Hän tietäisi paremmin, mitkä ovat tässä iässä kehon haasteet.

    VastaaPoista

Kiitos kun kävit ja kiitos viestistäsi.