maanantai 21. syyskuuta 2015

Vierumäki, lepäilyä, kesä pois ja syksy tilalle

Minulla oli perjantaina vapaapäivä ja ajelimme Vierumäelle jo iltapäivällä. Tyttärellä oli kaveri mukana ja heillä olikin mukava ja liikunnallinen viikonloppu yhdessä, minä keskityin tuohon lepäilyyn ;)

Lauantaina vein tytöt Flowpark puistoon kiipeilemään. He viihtyivätkin siellä 2,5 tuntia ja kuulemma myös kropassa tuntui kiipeily vaikka molemmat ovatkin urheilijatyttöjä. Minulla olisi varmaan ollut kädet hapoilla jo ensimmäisen tikaskiipeilyn jälkeen :)

Flowparkin jälkeen vein tytöt vielä uimaan ja tarkoitus oli mennä vielä illalla keilaamaan, mutta se kaatui siihen, että klo 22 paikkaan on jo K-18 ikäraja. Alkuperäinen varaus meillä olikin jo klo 21, mutta ruokailun myöhästyttyä siirsimme aikaa tietämättä tästä ikärajasta. No ensi kerralla sitten keilojen kaatoon.














  Kotiin palattuamme otin vielä pienen iltahomman ja vein kesävaatteet vaatehuoneeseen ja toin sieltä taasen villapaidat tuohon makuuhuoneen yhteen kaappiin.



Villapaidat valmiina viikattuina kaappiin.


Maanantaina tein saman kengille :) Kesäkengät pääsivät talviunille.




4 kommenttia:

  1. Voi jestas mikä kavalkaadi villapaitoja <3 Ja ihania kuvia flowparkista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osa tosiaan 15 vuoden takaa. Cashmere neuleetkin melkein kaikki ostettu alesta.

      Poista
  2. Hih, mikä määrä villapaitoja :) Minun ei tule käytettyä villapaitoja juurikaan, mutta minulla onkin melkein parikymmentä astetta lämpimämmät työolosuhteet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas olen aina neule päällä, kotonakin. Osa villapaidoista tosin jo 15 v. vanhoja. Itse naureskelin tuota väriskaalan suppeutta.

      Poista

Kiitos kun kävit ja kiitos viestistäsi.